Молитва антипе пергамскому

Житие святого Антипы

Его появление на свет приписывают к 1 веку после Рождества Христова. Постижение христианских Тайн он совершал от самого Иоанна Богослова. Некоторое время он стоял во главе епископской кафедры в городе Пергам. Силу его духа и веру в Бога было замечено Высшими силами и послано за это дар противостояния злым силам. До того, как святой появился в этом городе, он считался третьим по развитости среди прочих.

В нем присутствовали и прекрасная архитектура, школы, музеи и прочие культурные центры. Это был также и центр языческого поклонения. После прихода в него мученика, бесы стали спешно покидать его так как не выдерживали его святости. Проповеди и молитвы обращали к Богу все большее количество язычников. Чтобы искусить его, злые духи стали являться в подобии земных слуг. Но он не поддавался.

Переломным моментом в житие священномученика Антипа Пергамского стало заключение его силой иноверцами. Они были разгневаны тем, что святой не признает ни единого идола. На капище они обвиняли его в том, что город остался без покровительства богов. Призывали его стать на их сторону, но он был не преклонен.

Отказ рассердил их еще больше и они отвели его в храм Артемиды, глее кинули в медного вола. В середине он возносил свои молитвы Господу, а после со спокойным духом отошел к нему. Христиане взяли его мощи и похоронили со всеми почестями. День памяти – 24 апреля.

Икона Антипы Пергамского

Изображение святого позволяет представить себе тот образ жизни, который вел святой. Икона Антипы Пергамского может занимать почетное место среди прочих в домашнем иконостасе.

Его изображают в виде седовласого старца, который сидит на позолоченном троне. На нем одежда красных, зеленых и желтых тонов. В правой руке он держит открытое Евангелие. Там написано чтение Иоанна. Есть много вариантов написания данного изображения. Но на всех них его пишут с той кротостью и смирением, которое он проявлял при жизни.

Смотря на нее человеку проще настроиться на нужный лад. Кроме того, смотря на его внешний вид, мы понимаем то, сколько мук он претерпел за свои убеждения. Никакие не смогли сломать его и тем более заставить отказаться от Христа.

Обращаясь к нему в домашних условиях или в храме, советуют использовать акафист священномученику Антипе епископу Пергамскому.

Кондак 1

Возбранный чудотворче и изрядный недугов целебниче, по данней ти от Господа благодати, яко имеяй дерзновение к Подателю здравия, от всяких нас бед и недугов свободи, да зовем ти: Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Икос 1

Ангелов и всея твари Содетель, явивый тя Церкви Святей всесветлаго светильника веры и за веру твердейшаго адаманта — священномученика, научает нас восхваляти подвиги твоя и воспевати тя, священномучениче Антипо, сице:

Радуйся, богомудрый наставниче Православныя веры.

Радуйся, яко источил еси peки учения, верных напаяющия.

Радуйся, яко мутныя воды многобожия потребил еси.

Радуйся, яко демоном служащия чествовати Бога Истиннаго научил еси.

Радуйся, яко из глубины безбожия извлекл еси заблуждшия человеки и наставил еси их на путь спасения.

Радуйся, яко дреманием нечестия одержимыя возбудил еси к разуму истиннаго Боговедения.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 2

Видя лютое гонение неправедных на благочестивыя христианы, не убоялся еси прещения их и мучительства, богоизбранне, но дерзновенно пред лицем их Истиннаго Бога исповедал еси, вразумляя тех обратитися от суетных идол ко Христу Спасителю и выну пети Ему: Аллилуиа.

Икос 2

Среди язык, седящих во тьме и сени смертней, сохранив непорочность жития твоего, святе Антипо, Ангелом сожитель быти сподобился еси и с ними воспевати Троическую песнь Богу на небеси, услыши нас, поющих ти на земли похвальная пения сия:

Радуйся, житию бесплотных поревновавый.

Радуйся, чистотою Ангелом уподобивыйся.

Радуйся, во плоти явивыйся яко бесплотен.

Радуйся, в теле поживый духовно, на земли небесно.

Радуйся, небесный человече. Радуйся, земный Ангеле.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 3

Силою благодати Божией, еще сый в телеси, возсиял еси яко солнце, всех просвещая и разгоняя глубокую нощь безбожия. Сего ради, почитая тя, яко сопрестольника Апостолов и целеб подателя, воспеваем Богу: Аллилуиа.

Икос 3

Имея неусыпное попечение о спасении душ во тьме идолослужения погибающих, богомудре Антипо, не преставал еси призывати тех к богоугодней жизни, подавая собою пример совершеннаго благочестия христианскаго; сего ради усердно приносим ти похвалы сия:

Радуйся, образе жития праведнаго.

Радуйся, указателю неверным стези, ведущей к небеси.

Радуйся, верным ко спасению путеводителю.

Радуйся, прилежный вразумителю заблуждающихся.

Радуйся, во обращении идолопоклонников к вере во Христа явивый самоотвержение всецелое.

Радуйся, архиерею Божий, добре упасший словесное стадо твое.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 4

Велия буря ярости Дометиана, дышащаго убийством, восшуме на храм души твоея, святе Антипо, но того не возможе поколебати, основан бо бе на твердом веры Христовы камени, на немже ты, богоизбранне, неподвижно пребывая, укрепляющему тя Господу Иисусу воспевал еси: Аллилуиа.

Икос 4

Слышавше от тебе нечестивый игемон и жрецы идольстии словеса премудрости, распыхахуся на тя злобою, паче же егда рекл еси: “Едино то веждь, о, игемоне, яко христианин аз есмь, царскому же велению безумному и нечестивому повинутися отнюдь не изволяю”. Сие убо воспоминая, взываем ти сице:

Радуйся, веру во Христа до смерти сохранивый добре.

Радуйся, силою свыше на брань противу мучителей препоясанный.

Радуйся, победоносною славою от Христа Победителя облеченный.

Радуйся, Апостолов во исповедании Христа подражателю.

Радуйся, страстем Христовым сопричастниче.

Радуйся, кровию своею утвердивый правоверие.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 5

Боготочный источник дивных чудес явился еси, достославне Антипо: приял еси от Господа дар недуги врачевати, да познают неверующие Бога, яве тобою чудодействующа, и воспоют Ему: Аллилуиа.

Икос 5

Видевше людие града Пергама, яко дадеся ти благодать немощных исцеляти и от всяких телесных и душевных скорбей избавляти, удивишася; мы же, за многая исцеления тобою на ны изливаемая, ублажаем тя похвалами сими:

Радуйся, болящих исцеление.

Радуйся, разслабленных укрепление.

Радуйся, недугующих врачу благодатный.

Радуйся, скорбящим непостыдное прибежище.

Радуйся, яко тобою от многих ран грешнии исцеляются.

Радуйся, яко тобою от всяких болезней с верою призывающии тя избавляются.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 6

Проповедником истины, Христовым Апостолом поревновав, не убоялся еси зверонравных мучителей, ни ужаснулся еси прещения, но со дерзновением проповедал еси им Христа Бога, Егоже ради в разжен сосуд медян ввержен был еси, да прославится тебе ради дивный во святых Господь, Емуже ты и во огни взывал еси: Аллилуиа.

Икос 6

Имея велию ревность о людех Божиих, ты болезновал еси о погрязших в бездне идолопоклонства, и ради спасения неверных готов был еси, якоже божественный Павел, сам отлучен быти от Христа, возлюбленнаго тобою. Сего ради со умилением взываем ти сице:

Радуйся, отцу верующих Аврааму в ходатайстве о грешницех подражавый.

Радуйся, Боговидцу Моисею в пламенней молитве о спасении неверующих поревновавый.

Радуйся, новый Самуиле, в молитве о беззаконницех глаголавый: “Не буди мне, еже не вопити о вас с молением ко Господу”.

Радуйся, подражателю архидиакона Стефана, во время страдания в медяном воле о мучителех сотворивый сицевую молитву: “Господи! Не постави им греха сего”.

Радуйся, яко незлобив сый, за убивающих тя молился еси, яко за благотворцев.

Радуйся, пастырю любвеобильный, положивый душу свою за словесныя овцы твоя.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 7

Хотящу беззаконному мучителю лестными словесы отвратити тя, Антипо, от Истиннаго Бога ко идолом бездушным, ты, богомудре, отвещал еси: «Пришед в последнюю старость и к смерти приближився, не изменю веры моея во Иисуса Христа, Бога моего, Емуже со Отцем и Святым Духом присно пою и имам во веки веков пети: Аллилуиа».

Икос 7

Новое чудо показа Господь тобою, егда ты по велению злочестиваго мучителя ввержен был еси в разжен медян коноб, в немже яко хлеб сладкий испеклся еси и в воню благоухания Святей Троице принеслся еси. Благоговейно убо воспоминая сие превелие терпение твое, блажим тя похвалами сими:

Радуйся, позорищным ввержением в разженный сосуд гордыню мучителя низложивый.

Радуйся, яко огнь любве к Богу в сердце твоем до конца жизни сохранивый.

Радуйся, яко Христа ради огнем кончину приявый.

Радуйся, твердее камене в терпении явивыйся.

Радуйся, яко укрепляемый Христом Богом, преславно жизнь на земли скончал еси.

Радуйся, пресветлому мученическому лику сопричтенный.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 8

Странно бе видети языком, неведущим Божией силы, како в слабом старческом теле возмогл еси, святителю Антипо, претерпети за Христа лютейшия муки. Мы же, благодаря о сем Бога, даровавшаго ти таковую крепость, с любовию взываем: Аллилуиа.

Икос 8

Весь предан был еси Иисусу Пресладкому, святителю Антипо, и сладце Его ради горькия муки в огни претерпел еси, глаголал бо еси: «Чашу страданий, юже даде ми Господь, не имам ли пити?» Темже и сам показался еси аки чаша, сладость чудесных исцелений изливающая всем, вопиющим к тебе таковая:

Радуйся, всею душею возлюбивый Иисуса Пресладкаго.

Радуйся, пастырю, словесным овцам во Святая Cвятых путь показавый.

Радуйся, реко, орошающая мир водами благодати Божией.

Радуйся, неисчерпаемый источниче чудесных исцелений.

Радуйся, сосуде, на вся недуги врачевания неоскудно изливающий.

Радуйся, яко Господь сил дивная на тебе явил есть.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 9

Всякую стяжал еси чудодействия силу благодатию дивнаго во святых Своих Бога, святителю Антипо, не токмо бо молитвами твоими устрашил еси бесы, но и совершенно из града Пергама изгнал еси я. Воспоминая сию победу твою над злыми духи, благодарне вопием Богу: Аллилуиа.

Икос 9

Витийство человеческое не довлеет изрещи, коликую приял еси, святе Антипо, от Господа власть изгоняти от людей диавола с лукавыми демоны, за еже мы восхваляем тя сице:

Радуйся, всяческих козней диавола разрушителю.

Радуйся, сатаны посрамителю.

Радуйся, стужаемых от бесов свободителю.

Радуйся, демонов отгнателю.

Радуйся, темных адских сил устрашителю.

Радуйся, от негоже духи злобы, якоже дым, исчезают.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 10

Спасти хотя душу твою, презрел еси плоть и не убоялся еси убивающих тело, святе Антипо, егда бо услышал еси осуждение на сожжение в медяном воле, ты радостно приял еси оное, воспевая Господеви: Аллилуиа.

Икос 10

Стена еси, ограждающая от всяких зол усердно тя в помощь призывающих, святе Антипо: не токмо бо во Асии живущим, но и во всех местех сущим христианом твоею действенною молитвою подаеши духовная дарования; ихже ради и мы, отче святый, ублажаем тя сице:

Радуйся, сосуде, источаяй елей Божия милосердия.

Радуйся, живоносный источниче, струи исцелений изливающий нам.

Радуйся, скорый возставителю здравия в немощи лежащих.

Радуйся, всех лютых болезней, паче же лютыя зубныя болезни, целителю.

Радуйся, безмездный врачу болезни душевныя и телесныя.

Радуйся, подателю врачеваний всем, притекающим к тебе с верою.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 11

Пение благоприятное Пресвятей Троице принесл еси, достойный приемниче Апостолов, Антипо, не точию умом, словом и духом, но живым всего себя в жертву принесением. Темже, аще и не довольны есмы к похвалению таковых твоих подвигов, обаче благодарни суще, поем дивному во святых Богу: Аллилуиа.

Икос 11

Светозарный светильник, от Истиннаго Света озаряемый, сущим на земли являешися, равноапостольный Антипо, просвещаеши бо сердца верных и к разуму Божественному вся наставляеши, поучая и нас со умилением взывати:

Радуйся, заре Божия света.

Радуйся, деннице Солнца Правды.

Радуйся, сияние Евангельскаго учения.

Радуйся, светило небеснаго блистания.

Радуйся, просвещаяй души верных.

Радуйся, озаряяй сердца ищущих правды.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 12

Благодать, данную ти от Бога ведуще, радостно имя твое воспоминаем, святителю Антипо, и с теплым молением ко всечестному образу твоему притекающе, прилежно молим тя: подаждь цельбу страждущим лютою зубною болезнию и избави всех нас от всякия нужды и печали, да поем Богу: Аллилуиа.

Икос 12

Славную кончину твою поюще, архиерею Божий, и теплую молитву твою к Богу о христианех воспоминающе, восхваляем Господа сил, дивная на тебе сотворшаго; ты же услыши нас, умильно вопиющих ти:

Радуйся, теплый пред Господем о нас молитвенниче.

Радуйся, присный пред Богом наш заступниче.

Радуйся, добрый наш наставниче.

Радуйся, о спасении нас грешных сильный ходатаю.

Радуйся, Царя Небеснаго скорый умилостивителю.

Радуйся, благосердый помощниче всех благочестно совершающих память твою.

Радуйся, Антипо, скорый помощниче в болезнех наших.

Кондак 13

О, преславный и всехвальный священномучениче Антипо! Приими сие похвальное пение от нас, недостойных, во умилении тебе приносимое, и богоприятным твоим ходатайством умоли Господа даровати болящим здравие душевное и телесное, избавити всех нас от бед и напастей в жизни сей, по смертнем же успении нашем, в день Страшнаго Суда одесную Праведнаго Судии стати и в Царствии славы Ему воспевати: Аллилуиа.

(Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1)

Произнося его постарайтесь не обращать внимание на те внешние факторы, которые могут Вас отвлекать. Искренность Ваших слов и сила веры – вот основные составляющие положительного результата. Если помыслы лукавы или за счет чьего-то горя Вы хотите нажиться, то вместо поощрения готовьтесь к наказанию.

Храмы в честь святого

Так как он относится к одним из почитаемых святых, то не удивительно, что христиане сооружают храмы в его честь. Есть несколько наиболее известных мест с его именем:

  • источник святого на Луганщине в 18 км от Антрацита по дороге к Луганску;
  • храм священномученика в Вологде;
  • церковь на Колымажном дворе.

Црковь Антипы Пергамского в Москве считается наиболее популярным местом. Туда постоянно стекается большое количество паломников. По внешнему виду она древняя и скромная, но в ее стенах заключены славные и трагические вехи русской истории. В нем россияне возносили свои молитвы святому. Есть некоторые загадки, которые связаны с ней. Не известна точная дата ее возникновения, а также почему именно в честь данного человека ее именовали.

Некоторые датируют ее построение к 1530 году. Не известными остаются и имена тех, кто создал ее. Согласно документам, участок, где она находится, принадлежал семье Скуратовых. Так что считается, что они приложили руку к этому благому делу.

Также как и прочие религиозные сооружения, она не стала исключением в советские времена. Ее то закрывали, то передавали под другие цели. Но в конечном итоге она смогла возобновить свою работу. Первую служу провели в 2005 году.

Обращаясь к святому дома или в храме, стоит в первую очередь поблагодарить его за все то, что Вы уж имеете.

Храни Вас Господь!

Смотрите еще и видео рассказ о святом мученике Антипе:

ЧУДО У МОЩЕЙ СВЯТОГО ИОАННА РУССКОГО ПРОИЗОШЛО НА ОСТРОВЕ ЭВБЕЯ Настоящее чудо на глазах у большого числа паломников случилось в храме Святого Иоанна Русского в селении Прокопи на острове Эвбея. Весть о событии за короткий срок распространилась по всей территории Балканского полуострова.Поклонившись мощам Святого одна из женщин… Упражнение «Перед лицом Божиим» (Митрополит Сурожский Антоний) Вот только обратите внимание, что это упражнение, а не практика жизни!Упражнения заключаются в том, чтобы, когда вам нечего делать – ничего не делать и никуда не устремляться. Это кажется очень простым делом, а попробуйте… Вот выдалось пять минут свободного времени. Что Ð… Тетя Лена, а можно я не умру? Я знаю, что 97% из вас не добавят эту запись к себе на страницу, но хотя бы 3% моих друзей сделают это. В честь тех, кто умер, и тех, кто борется с раком.— Тетя Лена, а можно я не умру? — мальчик, лежащий на кровати, полностью лишен волос на голове. Кожа зеленоватого оттенка. Он пох… Дети пишут Богу. — Если у меня что-то болит, это значит, Ты на меня сердишься? (Гоша, 4 кл.)- Я еще маленькая, учусь в третьем классе, грехов пока нет, но собираются. (Ева, 3 класс)- Когда я умру, не хочу ни в рай, ни в ад. Хочу к Тебе. (Вера, 3 класс)- Вчера узнал про Тебя примету: если вы богаты — эÑ…

Тропарь, глас 4

И́дольския ле́сти упраздни́л еси́, Анти́по,/ и, диа́вольскую попра́в си́лу,/ пред богобо́рцы дерзнове́нно Христа́ испове́дал еси́./ Те́мже со А́нгельскими чи́ны в Вы́шних водворя́яся,/ Влады́це всех славосло́вие принося́,/ и о нас моле́бное благодаре́ние предлага́еши,/ благода́ть цельбы́ да́руя./ Сего́ ра́ди тя чтим,/ священному́чениче Анти́по,/ моли́ Христа́ Бо́га,// да спасе́т ду́ши на́ша.

Перевод: Идольское обольщение ты прекратил, Антипа, и поправ диавольскую силу, с дерзновением исповедал Христа перед богоборцами. Потому с Ангельскими чинами поселяясь на Небесах и Владыке всех хвалебную песнь принося, и о нас молебное благодарение возносишь, даруя благодать исцеления. Поэтому мы почитаем тебя, священномученик Антипа, моли Христа Бога о спасении наших душ.

Молитва 1-я

О, пресла́вный священному́чениче Анти́по и ско́рый помо́щниче Христиа́ном в боле́знех! Ве́рую от всея души́ и помышле́ния, я́ко даде́ся тебе́ от Го́спода дар боля́щия исцеля́ти, неду́гующия врачева́ти и разсла́бленныя укрепля́ти. Сего́ ра́ди к тебе́, я́ко благода́тному врачу́ боле́зней, аз, не́мощный, прибега́ю и, твой досточти́мый о́браз с благогове́нием лобыза́я, молю́ся: твои́м предста́тельством у Царя́ Небе́снаго испроси́ мне, боля́щему, исцеле́ние от удруча́ющия мя зубны́я боле́зни, а́ще бо и недосто́ин есмь тебе́, бла́гостнейшаго отца́ и при́снаго засту́пника моего́, но ты, быв подража́тель человеколю́бия Бо́жия, сотвори́ мя досто́йна твоего́ заступле́ния чрез мое обраще́ние от злых дел к благо́му житию́, уврачу́й оби́льно дарова́нною тебе́ благода́тию я́звы и стру́пы души́ и те́ла моего́, да́руй ми здра́вие и спасе́ние и во всем благо́е поспеше́ние, да, та́ко ти́хое и безмо́лвное житие́ пожи́в во вся́ком благоче́стии и чистоте́, сподо́блюся со все́ми свя́тыми сла́вити всесвято́е И́мя Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха. Ами́нь.

Молитва 2-я

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже Апостолом сопрестольник и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры, пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси и принеслся еси Тому в жертву, яко кадило благовонное и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси и мучением своим томителя велиара до конца сокрушил еси. Сего ради Христос тя прослави на небеси и на земли; всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутишимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою. И ныне, услыши мя, грешнаго и недостойнаго раба твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, в оньже тебе молебное пение приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутишимыя зубныя болезни избави мя молитвами твоими, святе. Аминь.

Личное прошение

О, Архиере́ю Бо́жий, священному́чениче Анти́по, услы́ши мя, гре́шнаго раба́ твоего́ (имя), в час сей, в о́ньже тебе́ моле́ние приношу́, и помоли́ся о мне, грешне́м, ко Го́споду Бо́гу об отпуще́нии грехо́в мои́х, и нестерпи́мыя и неутеши́мыя зубны́я боле́зни изба́ви мя моли́твами, свя́те, твои́ми.

Краткое житие

День памяти 11/24 апреля

Принял мученическую смерть одним из первых в гонение императора Домициана. О св. Антипе, епископе Пергамском, упоминает в Апокалипсисе ап. Иоанн Богослов . По смерти своей св. Антипа неоднократно являл помощь христианам, страждущим от зубной боли.

Минея. 11-е апреля.

Акафист священномученику Антипе Пергамскому.

Зубная боль может сводить с ума, отвлекает от повседневных дел, и мешает наслаждаться жизнью. Существует масса способов помочь человеку в этой проблемой, например с помощью заговора или молитвы. Молитва от зубной боли святому, с успехом заменит горсть анальгетиков и не навредит здоровью.

Испокон веков, наши мудрые предки, при зубной боли использовали народные средства и молитвы Антипе Пергамскому. Достаточно было прочитать 3 раза святой текст, чтобы заговорить и успокоить боль в зубах. Заговоры и молитвы используются для помощи взрослым и детям. Детские боли не менее редки, особенно при прорезывании первых зубок у младенца или грудничка, возрастом до двух лет.

Кому молиться, если внезапно разболелись зубы

Существует три основных молитвы, посвященные святому Антипе Пергамскому, пресвятой Богородице и Матроне. Внизу статьи вы найдете все три, там же их можно скачать на компьютер и распечатать, что бы брать с собой. Эти прощения к святым короткие и не потребуется долго запоминать их, вполне хватит нескольких прочтений, что бы они отложились в памяти.

Самая короткая и простая молитва — обращение к Матроне Московской

Несмотря на краткость, это сильная молитва, что бы не болел зуб. Кому как не Матроне знать что такое страдание, она всю свою жизнь жила в муках и перенесла очень много испытаний. Помогала болящим и немощным, была для многих настоящим спасителем во плоти. Даже после смерти, помогает просящим ее о помощи в избавлении от мучений.

Вторая, не менее действенная, молитва Богородице

Прошение Деве Марии о здоровье, настоятельно рекомендуется читать на икону «Скоропослушница», икона помогает не только от боли в зубах, но и при таких серьезных заболеваний как онкология и многих других смертельных болячках. Богородица завещала скорейшее исцеление всякому, кто обратиться к ее образу. Обещание мученицы священно, поэтому всяк обратившийся, непременно избавиться от назойливых болевых ощущений.

Третья, прошение святому Антипе, считается одной из самых мощных молитв

Молитва Антипе от зубной боли, нужно знать как Отче Наш, по силе действия они сравнимы. Этот святой при жизни испытал много страшных часов, и в конце пути был предан огню, но даже такая мощная стихия не смогла справиться со столь сильным духом. Тело мученика осталось невредимо после воздействия большой температуры.

В миру ходят еще несколько действенных прошений о здоровье к святым Лаврентию, Ионе и апостолу Иакову, но в ключе данной хвори, первых трех священных текстов будет предостаточно.

Видео молитва от зубной боли

После контента После контента После контента

Виды прошений от зубной боли

Когда начинают ныть зубы, нужно выбрать святого, которому будет возноситься молитвенная речь. Можно читать святые речи, не концентрируясь на образах, а можно выбрать определенного святого, какому будет возноситься прошение.

Молитва перед ликом обладает гораздо большей эффективностью, нежели общая. Во время того как произносят слова прошения против зубной боли необходимо легонько прикасаться к щеке с той стороны, где ощущаете дискомфорт. Это действие будет направлять положительную энергетику на исцеление.

Молитва при зубной боли может читаться 3 святым.

  1. Антипе Пергамскому.
  2. Матроне Московской.
  3. Пресвятой Богородице.

Для этих святых можно читать прошение об исцелении от зубной боли. Они способны помочь при разного рода беспокойствах — от слабой и пульсирующей до острой и постоянной. Лучше знать специальные тексты, которые могут помочь быстрее.

После чтения святого писания захочется отдохнуть. Если есть возможность — не стоит себя ограничивать. Нужно прилечь и немного подремать. После пробуждения зуд беспокоить не будет. Сильная молитва сможет буквально за несколько часов обеспечить исцеление.

Прошение Антипе Пергамскому

Одна из наиболее сильных молитв возносится святому Антипе Пергамскому. Этот святой на собственном опыте испытал все страдания от нестерпимых ощущений, поэтому он с радостью помогает в исцелении всем, кто к нему обратится. При жизни его подвергли страшной казни, где мученику наносили жестокие ранения. Он прошел путь мучений. Когда Господь даровал ему смерть, то наделил даром исцеления, поэтому сегодня к Антипе могут молиться люди, страдающие от недугов.

Молитва от зубной боли святому мученику небольшая, поэтому ее несложно будет читать. Она произносится перед ликом 3 раза. Это необходимо, чтобы эффект наступил быстрее и боль больше не беспокоила.

Перед чтением можно сделать несколько глотков святой воды. Перед тем как проглотить ее, нужно немного задержать жидкость во рту, чтобы целебная вода попала на зуб. Это усилит очищение тела от отрицательной энергетики.

Молитва Антипе от зубной боли для лечения взрослых произносится так:

После этого необходимо перекреститься 3 раза, чтобы показать почтение святому. Эффект эта сильная молитва дает уже спустя пару часов.

Если приступ зубной боли наблюдается у ребенка, можно молиться за него святому Антипе. Он охотно помогает маленьким детям, чтобы они не мучились от нестерпимой боли. Тот же текст можно читать 3 раза.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *